maanantai 2. joulukuuta 2013

Joulukalenteri luukku 2 - Kuvia vuosien takaa

 Ensimmäisessä luukussa kerroin ensimmäisestä ratsastus kerrastani, tässä postauksessa jatkan vähän samoilla linjoilla. Tähän tulee ratsastuskuvia vuosilta 2006-2010. Nämä ajat ratsastin Aamuyön hevostilalla.


 Ensimmäisissä estekisoissa olin 2007, ratsuna Lypy, luokkana taisi olla puomit taluttajan kanssa ja sijoitus oli kuudes, vaikka jalustin tippui ja sen takia pysähdyttiin radalle :D.

Pikku heppatyttö 7v. Ratsuan toimi tälläkin kertaa Lypy.

Miks ihmeessä mulla on kaikissa vanhoissa ratsastuskuvissa kieli ulkona?? :DDD

Lypy Hermanni varsansa kanssa v. 2008
Esteen koko taitaa hipoa 20cm...

 Nämä kista meni todella huonosti. Ratsuna toiminut Elli kielteli, meni ohi ja vei (huom. mentiin käynnissä puomi luokka...) minua ihan 6-0 radalla , vaikka yleensä olikin todella kiltti poni.



2009

Jappe asui muutaman vuoden Aamuyön hevostilalla, ja se oli koko sen ajan lempiponini. Jappe oli kiltti,reipas ja todella herkkä. Se oli ensimmäinen poni, joka reagoi istuntaan, vaikka empä minä sitä silloin tajunnut, miksi poni kääntyy vasemmalle keikatessani sinne.... Monille (kuten myös minulle) kävi Japen kanssa esteillä vähän hassusti. Kellään muulla ponilla ei vaikuttanut minne se paino esteen jälkeen oli, ne jatkoi suoraan, paitsi Jappe, se alkoi pyörimään ympyrää sinne suuntaan mihin kallistui. Jotkut pitivät sitä ihan hulluna kun se teki niin, mutta minä olin varma että sille oli syy, ja niinhän sille olikin, se vain kuunteli istuntaa.

Nakkikin oli jossain välissä lempiponini, Nelli meni kuitenkin ohi...


Nelli (kuvassa) ja Saku olivat lempiponini muutaman viimeisen vuodet kun Aamuyöllä kävin
2010 olin Nellillä tallin pikkujoulu katrillissa.
Saku oli ihana poni, vaikka välillä heittikin aikamoiset pukkirodeot...

Kisoissa Sakulla ♥ Musitaakseni olimme toisia.

Istunta... :D

3 kommenttia: